Skip to content

NÅGRA RADER OM KUNDBOKNINGAR

Jag har funderat och fantiserat om att uppdrag i min bransch skulle kunna börja så här. Så enkelt. Eventuella likheter med ett annat konsultyrke är helt medvetna.

HUR MAN BESTÄLLER EN KAMPANJ:

1. RING
Ring.

2. FÖRKLARA
Berätta kortfattat om den kampanj du vill ha. Kom ihåg, vi är många i lokalen samtidigt så håll dig enkel och lättfattlig. Tala om vilken omfattning kampanjen ska ha, vad du vill ha ut av den och var du har tänkt dig att den ska gå.

3. KOM FÖRBI
Du måste komma in på byrån personligen och boka ett uppstartsmöte. Du kan boka det på telefon, men bara för stora kampanjer. På detta uppstartsmöte måste du ha med allt grundmaterial, alla dina behov, fakta, budget och mål med kampanjen. En A4-sida max.

4. LÄMNA HANDPENNING
Denna handpenning säkerställer din deadline. Inga undantag.

5. HA TÅLAMOD
I snitt är vi bokade fyra månader i förväg. Notera: små kampanjer utförs i mån av tid. Stora kampanjer har förtur.

Vi ser fram mot att träffa dig och är stolta över att göra din kampanj.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *
*
*